کارلو آنچلوتی: رویارؤیی با سیمئونه برای من مایه افتخار و دردسر است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: رویارؤیی با سیمئونه برای من مایه افتخار و دردسر است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: رویارؤیی با سیمئونه برای من مایه افتخار و دردسر است

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، در والدبباس مقابل خبرنگاران حاضر شده و به سؤالات آنها پاسخ داد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، کارلتو گفت:

آیا آینده شما به این بازی (مرحله) بستگی دارد؟ "اینطور فکر نمی کنم، آینده من به کارهایی که در طول فصل انجام می دهیم بستگی دارد و این بازی تنها بخشی از فصل می باشد. احساس می کنم که زمان قضاوت در مورد عملکرد من پایان فصل باشد نه حالا."

آیا موفق شده اید که دلایل ناکامی های اخیر مقابل اتلتیکو مادرید را کشف کنید؟ "هر بازی یک مشکل است. همه شکست ها مقابل اتلتیکو متفاوت بوده اند؛ اشاره کردن به اینکه چه اتفاقی افتاده، فریبنده است. ما این بازی ها را مطالعه کرده ایم و خواهیم دید که در طول این دو مسابقه چه اتفاقی رخ می دهد."

آیا بیل 100% آماده است؟ "اگر بیل آماده نباشد، بازی نخواهد کرد چرا که من ترکیب فوق العاده ای دارم. اگر بازیکنی شرایط بازی نداشته باشد، پس بازی نخواهد کرد."

آیا تیم شما نسبت به اتلتیکو وسواس پیدا کرده است؟ "ما مجذوب اتلتیکو نشده ایم. ما وسواس صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها را داریم. هدف ما این نیست که اتلتیکو را حذف کنیم، بلکه هدف ما فتح 11مین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ است."

خاطره شما از فینال لیسبون چیست؟ "یک عصر فوق العاده. فتح آن عنوان برای باشگاه بسیار مهم بود. ما روی حال حاضر تمرکز کرده ایم و رؤیای بالا بردن دوباره این جام را داریم."

آیا به یک تساوی راضی هستید؟ و آیا این عاملی در سیستم شما خواهد بود؟ "ما برای پیروزی بازی می کنیم، اما عقده پیروزی در دیدار فردا را نداریم. دو تساوی می تواند شما را به مرحله بعد بفرستد."

آیا رئال مادرید مدعی است؟ "هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و من شانس دو تیم را 50/50 می دانم."

سیمئونه: "او مربی بزرگی است و این را بارها نشان داده است. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و رویارؤیی با او مایه افتخار است، اما در عین حال یک مشکل نیز محسوب می شود."

اتلتیکـو: "آنها رقیب فریبنده ای هستند، تیمی قدرتمند از لحاظ دفاعی و تیمی که حداکثر احترام را برای آنها قائل هستیم. آنها از دقیقه نخست می جنگند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 22:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.